Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση gnome-po wer-manager

2008/9/7 Nikos Charonitakis <nikosx gmail com>:
καλησπέρα φώτη.

ξεκίνα και ρώτα για όποια απορία μπορεί να έχεις.
υπάρχει και το wiki.gnome.gr με αρκετές πληροφορίες για μεταφραστικά θέματα.

btw
ποιά ήταν η πρώτη σου μετάφραση;

http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2008-August/000688.html

Μπορείς να ελέγξεις ότι ήρθε στο γραμματοκιβώτιό σου; Κοιτώντας τώρα
ξανά παρατηρώ ότι δε βρίσκω το γράμμα στο gmail.

Σίμος

Nikos

Στις 7 Σεπτέμβριος 2008 11:23 μμ, ο χρήστης Fotis Tsamis
<ftsamis gmail com> έγραψε:
Παρόλο που δεν έχω ακόμη feedback από την προηγούμενη και πρώτη μου
μετάφραση, αναλαμβάνω την μετάφραση του εγχειριδίου του
gnome-power-manager που βρίσκεται εδώ
http://l10n.gnome.org/module/gnome-power-manager και είναι τελείως
αμετάφραστο. Ελπίζω να το τελειώσω το συντομότερο όπως και να έχω
feedback το συντομότερο..