Re: [team-gnome-gr] Hi!

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και τις πληροφορίες.

Θα κοιτάξω το NetworkManager και τα υπόλοιπα πακέτα που προτείνατε. Αλλά επειδή είχα ήδη ρίξει μια ματιά στο Ματζόνγκ και το Σουντόκου, μάλλον θα τα δουλέψω παράλληλα.

Όσο για τα Kbabel/Lokalize σε Ubuntu 8.10:
Για το Kbabel προσέθεσα τα repositories του kubuntu Hardy.
Για να δουλέψει η μεταφραστική μνήμη στο Lokalize χρειάζεται να κατέβει και το libqt4-sql-sqlite (από το Synaptic).

Οι πρώτες εντυπώσεις μου από το Lokalize είναι ότι, παρά τα πολλά προβλήματα και ελλείψεις, αυτό που πραγματικά αξίζει τον κόπο είναι η αναζήτηση στη μεταφραστική μνήμη, που βγάζει πολλά αποτελέσματα ακόμη κι αν ψάχνει κανείς μία μόνο λέξη. Προς το παρόν λοιπόν, χρησιμοποιώ το Kbabel για να γράφω και το Lokalize για το ψάξιμο :-).

Τζένη