Re: [team-gnome-gr] YAVG ( Yet Another Volunteer for Gnome)

On 8/11/07, Pambos P... <already late gmail com> wrote:
Παιδιά σχεδόν έχω τελειώσει την μετάφραση του Phonemgr.
Έχω όμως μερικές απορίες:
1. Αν έχω καταλάβει καλα, στο πεδίο translator_credits συμπληρώνω τα
στοιχεία μου;
ναι
2. Οι λέξεις 'popup', 'authentication' και 'Alerting' πως μεταφράζονται ;
πχ popup window=αναδυόμενο παράθυρο;
πιστοποίηση
3. Οι λέξεις στις οποίες προηγείται το σύμβολο _ (underscore) σημαίνουν κάτι
συγκεκριμένο ; Ποιός ο λόγος ύπαρξης του underscore ;
σημαίνουν το γράμμα συντόμευσης.
πχ αν ενα  μενού του προγράμματος  είναι το "_Βοήθεια" τότε κάποιος
χρηστης της εφαρμογής μπορεί αντι για ποντίκι να πάει στο μενού με
πληκτρολόγιο πατώντας ALT Β, αν ήταν Β_οήθεια θα πατούσε ALT O κτλ.
Οπότε, επιλέγεις οτι κάθεται καλύτερα κατά περίπτωση. Αν το αγγλικό
είναι _Help δεν είσαι υποχρεωμένος να βάλεις το _ στο πρώτο γράμμα.
Έχεις δυνατότητα επιλογής σύμφωνα με αυτό που πιστεύεις οτι θα
ταίριαζε καλύτερα στα ελληνικά.

Νικος

4. Το "I_nfra red" σε τι μεταφράζεται ;

Εκκρεμούν αυτά τα λίγα και η αποστολή μου είναι σχεδόν έτοιμη!
Ευχαριστώ, και συγγνώμη για τις απορίες!

Χαράλαμπος