[team-gnome-gr] YAVG ( Yet Another Volunteer for Gnome)

Γεια σας και απο εμένα παιδιά.
Θα ήθελα κι εγώ να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για την μετάφραση του Gnome.
Πείτε μου οτιδήποτε χρειάζεστε και θα χαρώ να βοηθήσω. Είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω είτε σε μεταφράσεις, είτε σε ελέγχους, είτε οπουδήποτε αλλού υπάρχει ανάγκη.
Είναι η πρώτη μου φορά που κάνω κάτι τέτοιο, γι'αυτό αν σας είναι εύκολο, πείτε μου τι εργαλεία θα χρειαστώ και πως θα πρέπει να εργαστώ.

Ευχαριστώ, και περιμένω εντολές :-)

Σας χαιρετώ από την όμορφη Κύπρο,
Χαράλαμπος Πασχαλίδης