Re: GNOME 3 Launch Party

Myslím, že by se nám mohla sejít zajímavá skupina přednášek a
přednášejících. :-)

Andre, would you be willing to present a few words about release and/or bug
management in GNOME? Probably not diving too deep into it so the rest of us
can still understand, but nevertheless, it'd give a little bit of
international feeling to the event and I'm pretty sure that the
FLOSS user/power-user audience would appreciate it!

Petr Kovar

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Thu, 27 Jan 2011 13:18:08 +0100: