Re: GNOME 3 Launch Party

Skvele, zvazuju ucast! Nechcu si ale brat dovolenou, byl bych tedy pro
tu sobotu. Muzeme uz zacit treba driv, v prubehu odpoledne, at to neni
jen konzumovaci akce.

Co se tyce prednasek, muzu prispet ruku k dilu, chystam ted mj.
prednasku u nas v Brne na
https://fedoraproject.org/wiki/DeveloperConference2011, kam jste vsichni
zvani. Ale su zdegenerovan pohledem vyvojare, tak se obavam, aby tomu
obecenstvo rozumelo :-)
--
Tomas Bzatek <tbzatek redhat com>