Re: GNOME 3 Launch Party

Ahoj,
zájem by rozhodně byl! Myslím, že by se hodily dva typy přednášek.
Jedna, která bude GNOME 3 ukazovat z pohledu změn pro uživatele, a
druhá, která bude o změnách a možnostech pro vývojáře. Myslím, že lidí,
které to bude zajímat, tam bude dost. I já, i když nejsem vývojář, si to
rád poslechnu.
Mimochodem v pondělí dopoledne budu u vás na pobočce Red Hatu. Kdybys
tam náhodou byl a měl pár minut čas, tak se o tom můžeme pobavit i
osobně.

JE