Re: GNOME 3 Launch Party

Petr Kovar píše v So 22. 01. 2011 v 19:46 +0100:
> Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Sat, 22 Jan 2011 17:52:09 +0100:

> Výborně, díky. Máš už nějakou představu kdy, kde a jak v Praze? Rád se
> zapojím a vypomůžu, ale Praha mi neříká domov. :-)

6. dubna je středa, což není příliš vhodný den pro pořádání takové akce,
navíc předpokládám, že GNOME vyjde až ve večerních hodinách SEČ, proto
by bylo asi vhodnější posunout to na nejbližší víkend (asi sobota 9.4.).
Díval jsem se, že Němci to taky plánují myslím na 8.4.
Má představa je, aby to nebylo jen posezení u piva, ale aby to mělo i
nějaký "vzdělávací" rozměr. Proto by nebyla na škodu nějaká přednáška o
tom, co nové GNOME umí a jak vypadá (další náměty jsou vítány). Plátno a
projektor se dá zařídit. Co se týče umístění, tak za ideální považuji
nějaký salónek v restauraci. Měli bychom tam klid na přednášku a přitom
bychom byli zásobováni "občerstvením". Předběžně jsem tam napsal Prahu,
ale nebráním se i jinému městu, třeba Brnu, pokud by byla vyšší účast
tam. Myslím ale, že v Praze by byla účast asi nejvyšší.

JE