Re: Pozice korektora

Ahoj

Super, ja se omlouvam, mam toho ted moc. Marek je hyperaktivni, tak to
urcite zmakne :)

Petr Kovar píše v So 22. 05. 2010 v 18:53 +0200:
> Dobrý den,
>
> po dohodě s Markem Černockým jsem si ho dovolil zařadit mezi české
> korektory, bude se tedy nyní moci v aplikaci Vertimus věnovat i kontrolám
> překladů ostatních překladatelů, což by mělo proces zařazování
> poněkud urychlit. Do budoucna je samozřejmě možné a vhodné skupinu
> korektorů rozšířit o další české překladatele, kteří mají s překládáním
> a prací v týmu dostatečné zkušenosti, o čemž v případě Marka jistě nelze
> pochybovat.
>
> Prosím ostatní překladatele, aby posílali své návrhy či komentáře,
> [...]
S pozdravem
Lukas Lommer
kdyne::net

Telefon: +420 774 551 745 (Po-Pa 9:30-18:30)  KK    KK NN     NN
E-mail: drom kdyne net         SMS 24/7       KK  KK   NNNN   NN
                                              KKKK     NN NN  NN
ICQ: 178131737                                KKKK     NN  NN NN
MSN: drom_mesindzr hotmail com                KK  KK   NN   NNNN
Jabber: drom jabbim cz                        KK    KK NN     NN
    kdyne::net - Vase pripojeni k Internetu - http://kdyne.net