Chybky v prekladu gnome dvb

Ahoj,

dneska jsem si chvíli hrál s gnome-dvb prográmky a narazil jsem v
gnome-dvb-setup na podivné věty:

"Zavřete kanály, které chcete mít ve svém seznamu kanálů. Můžete také
znovu objednat kanály."

Což alespoň podle mě nedává vůbec žádný smysl. Místo zavřete by mělo
být zřejmě zaškrtněte. Tu větu o znovu objednání vůbec nechápu,
jediné co mě napadá je, že tam bylo "order" ve smyslu seřadit,
protože na další obrazovce se opravdu odehrává seřazení kanálů, a
někdo to přeložil jako objednat.

Hned pod tímto seznamem kanálu je ještě možnost "Vybrat smíchané
kanály" což mi příjde opět jako dost nesmysl, alespoň jako běžný
uživatel bych vůbec netušil, co si pod tím mám představit.

Jelikož tohle není přímo součást gnome, pokud se nepletu, tak
netuším, jestli to překládá někdo z týmu, každopádně to aspoň
zkouším. Kdyžtak dejte vědět, pokusím se případně vyhledat původního
autora nebo alespoň zaslat opravy autorům aplikace.

Pěkný zbytek víkendu

Kepi