Re: =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad_gimpu?=

Dne 23.12.2010 18:28, Marek Černocký napsal(a):
> Jako překladatel nepotřebuješ účet GIT (ten se taky jen tak nerozdává),
> ale zaregistrovat se na http://l10n.gnome.org/register/
díky, rovnou jsem se tam zaregistroval. dá se nějak oficiálně "připojit"
k týmu?
> Výsledný překlad pak můžeš nahrát na
> http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/cs
můžu tam nahrávat průběžně to, co jsem přeložil, nebo se tam nahrává jen
kompletní překlad? předpokládám, že pro korektora asi není problém vyjet
si z git repozitáře diff, nedovedu si představit, že by to kontrolovali
jinak :-)
> Po nahrání jej zkontroluje někdo z korektorů a následně bude zařazen. To
> může oboje chvilku trvat, tak měj strpení.
ok, zkusím :-P
> Jinak na hlavní rozcestník na české překlady je na
> http://l10n.gnome.org/teams/cs
> Z Gimpu je tam přímo zveřejněná jen verze 2.6, ale když pak v nahoře
> klikneš na odkaz s názvem aplikace, dostaneš se ke všem verzím
> existujícím k překladu pro tu danou aplikaci.
obojí jsem už tak nějak našel, ale aktuální .po soubor jsem si
vygeneroval rovnou z git repozitáře.
> Marek Černocký
díky za info :-)

mirek