Re: =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= gimpu

Jako překladatel nepotřebuješ účet GIT (ten se taky jen tak nerozdává),
ale zaregistrovat se na http://l10n.gnome.org/register/

Výsledný překlad pak můžeš nahrát na
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/cs
Po nahrání jej zkontroluje někdo z korektorů a následně bude zařazen. To
může oboje chvilku trvat, tak měj strpení.

Jinak na hlavní rozcestník na české překlady je na
http://l10n.gnome.org/teams/cs
Z Gimpu je tam přímo zveřejněná jen verze 2.6, ale když pak v nahoře
klikneš na odkaz s názvem aplikace, dostaneš se ke všem verzím
existujícím k překladu pro tu danou aplikaci.

Marek Černocký