Re: =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= gimpu

Ahoj
O preklad GIMPu se stara, co ja vim, nekolik lidi, kteri si rozebrali
jednotlive balicky. Proto by bylo byvalo nejlepsi pockat a domluvit se
bud primo s Petrem nebo s nekym z aktualnich prekladatelu.

Co se tyce samotneho prekladani, neni potreba mit git ucet, preklady se
spravuji predevsim pres damned lies [0], kam take maji putovat nasledne
soubory s preklady.

Jsem ted prakticky uplne mimo preklady, tak nemuzu slouzit aktualnimi
informacemi, ale obecne je to takhle.

[0] http://l10n.gnome.org/teams/cs