Re: NetworkManager

Marek Černocký <marek manet cz>, Mon, 26 Apr 2010 10:39:22 +0200:

> Jojo, NM i Gnome zareagovali promptně. Bohužel se to nedá říct o Ubuntu.
> Nechal jsem to naimportoval a už to několik dní visí ve frontě s
> příznakem schváleno a nic se neděje.

Hm, zrovna nedávno jsem si prohlížel následující stránku, možná to s tím
souvisí (viz sloupec Translations):

https://dev.launchpad.net/RoadMap

> Teď se snažím přeložit Avahi. To je taky taková dlouho neřešená věc,
> protože se to překládá jinde.

Také jsem se díval. :-)

http://www.transifex.net/projects/p/avahi/c/master-tx/view/po/cs.po

Bohužel se projekt nezdá býti příliš aktivním a překlady se z Tx.net
nezařazují do hlavní větve master:

http://git.0pointer.de/?p=avahi.git;a=summary

Proto máme tady stále nulu:

http://l10n.gnome.org/vertimus/avahi/master/po/cs