NetworkManager

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jak je to s překlady NetworkManageru (backendu, ne
appletu pro GNOME). Na l10n.gnome.org je jeho překlad docela triskní,
ale taky jsem se tam dočetl, že modul není součástí gitu GNOME. Na
stránkách projektu jsem nalezl jen to, že se chyby hlásí do bugzilly
GNOME. Jak to tedy je? Překládá se NetworkManager v GNOME nebo někde
jinde? Je ten překlad opravdu tak špatný, jak ukazuje l10n.gnome.org?
Řeším to, protože zrovna pracuji na dalším vydání knížky o Ubuntu a
pořád narážím na anglické řetězce v nástroji na nastavení připojení.

S pozdravem Jiří Eischmann