Re: Bilance cyklu 2.28 a =?ISO-8859-2?Q?pod=ECkov=E1n=ED?=

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Mon, 21 Sep 2009 22:57:21 -0230:

(...)

> Nějaké návrhy? No, mohli bychom konečně najít někoho na překlad těch
> vývojových prostředí. Pořád nám to kazí statistiky :-)

To tedy ano. :-) Na druhou stranu bych zase význam těchto statistik
nepřeceňoval. Jinými slovy bych měl větší radost z lepší konzistence napříč
existujícími překlady než z lokalizace softwaru pro (na angličtinu
navyklé) vývojáře.

> Taky bych chtěl všem poděkovat. Rád bych vyzdvihnul překladatele, kteří
> měli tu odvahu a doplnili překlady GIMPu.

Čili jsem zapomněl zmínit Jaroslava Krejčího, za což se omlouvám. Napsal
mi, že se jednoho dne ze stavu lokalizace GIMP zděsil a musel to
dopřekládat. Myslím, že je to chvályhodný přístup. :-)

Zdraví