Re: =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad?= F-Spot

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Sat, 28 Feb 2009 16:57:26 +0100:

(...)

> Pravdepodobne se to tam dostalo s nejakym programem jako poedit, ktery
> to prepisuje automaticky. Kdyz na to opravujici nemysli, zustane to tam.

Dovolil bych si jen poznamenat, ze automatická aktualizace zmíněného
záhlaví sice bohužel odstraňuje jméno autora (aktualizace) překladu, jeho
jméno je však trvale uvedeno v řetězci translator-credits, popřípadě v
úvodních komentářích katalogu, a také v souboru ChangeLog a v SVN commit log
message.