Re: Skript pro kontrolu pravopisu + =?ISO-8859-2?Q?v=FDsledek?=

Vlastimil Ott <linux e-ott info>, Thu, 26 Feb 2009 18:01:36 +0100:

> A je možné to používat i v jiných projektech?

Rád bych v této souvislosti upozornil na nástroj pofilter z balíku
nástrojů Translate Toolkit, který již dlouhou dobu kontrolu pravopisu
umožňuje na libovolném katalogu zpráv. Výstupem jsou řetězce obsahující
výrazy mimo slovník, ty jsou pak automaticky zapsány v komentáři
daného řetězce. Úpravy je možné provádět přímo ve výstupním souboru, který
pak lze pomocí dalšího nástroje pomerge sloučit s původním kontrolovaným
katalogem.

http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/pofilter
http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/pomerge