Re: Preklad Tomboy hotovo

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Thu, 18 Sep 2008 00:12:06 +0200:

> Dobrou noc strycku Fido
>
> Tak mi to nedalo a jeste jsem se podival na preklad balicku Tomboy,
> ktery dle seznamu nema prekladatele. Hotovo je 98%, viz [0], zbylo tam
> par fuzzy retezcu, nevim, co presne s nimi.

Nakonec jsem šel cestou nejmenšího odporu a jednoduše vrátil do katalogu
již jednou používané a předchozí aktualizací vymazané řetězce. Vývojář
Tomboy Sandy Armstrong zdrojové řetězce nejdřív vymazal a pak zase vrátil,
takže jsme opět na 100 %.

http://svn.gnome.org/viewvc/tomboy/trunk/po/cs.po?r1=2171&r2=2170&pathrev=2171