Dokonceni prekladu pro gnome 2.24

Dobry vencer vsem

Na zitrek jsem si vzal volno a zbyva mi pouze dodelat preklad napovedy k
balicku gnome-terminal, kde je hotovo 68%. Pokud tedy nekdo treba
nestiha, muzu zkusit pomoct, jinak zacnu prekladat, co mi prijde pod
kurzor mysi. Prvni bude anjuta (opet), kdyz se k tomu nikdo nema :)

Vyhradil jsem si na preklady i cely vikend, i kdyz asi nebudu porad u
pocitace, je to namahavy a leze mi to prekladani pak na mozek (nemluve o
bolesti krku a zad :/).

GNOME-CZ