=?UTF-8?Q?P=C5=99eklad?= Empathy

Zdravím všechny...

Vyzkoušel jsem si překlad Empathy a mám k němu závažné výtky.

Překlad je místy velmi nekvalitní, např.:

 - TAB přeloženo jako ZÁLOŽKA (!)
 - "Comma separated list of spell checker languages to use (e.g. en, fr,
nl)." přeloženo jako "Čárka oddělující seznam dostupných jazyků s
kontrolou pravopisu (např. en, fr, nl)."
 - "_Check Word Spelling..." přeloženo jako "_Zkontrolovat pravopis
slova..."

Nepřesných, směšných, nekonvenčních i zcela nesmyslných překladů je tam
víc. Něco jsem opravil (a navíc doplnil českou typografii), ale prošel
jsem si to pouze jednou, protože nemám teď bohužel čas, a žádám proto
před nahráním do SVN o otestování a o kontrolu (i bez ní je to ale podle
mě lepší než to předchozí).

http://picek.gnome-cesko.cz/public-files/empathy-2.24.po

S pozdravem,
MP

--
Martin PICEK
 * el. pošta: picek martin gnome-cesko cz