Re: [Fwd: Call for translators for the new upcoming GNOME Commander realease]

Zdravim

Petr Kovar píše v Po 26. 05. 2008 v 20:23 +0200:
> Lucas Lommer <drom kdyne net>, Thu, 22 May 2008 21:55:07 +0200:

> Dobrá, díky; napsal jsem vás na <http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat>.
> Kopii zprávy zasílám původnímu překladateli, už v překládání nehodlá
> pokračovat?
Netusim, ale posledni upravy jsou 10 mesicu stare. Az ted jsem si vsiml,
ze je tam jeste jeden clovek (Dusan Hokuv, myslel jsem do ted, ze
posledni upravy delal v roce 2006 Martin Vecera), co nebyl napsan mezi
autory v komentari na zacatku souboru (a poedit hlavicku hned prepsal,
ze :)).

Hotovo mam 73%, 59 retezcu je fuzzy, 337 neprelozenych. Vychazel jsem
hodne z napoved, co mi dal open-tran.eu, ale obavam se, ze vic s tim uz
moc nepohnu, nerozumim tem polozkam tykajicim se metadat fotek nebo
zvuku. Pokud bude cas, zkusim se podivat na preklady treba v nejakem
prohlizeci obrazku nebo tak, ale pokud je v tom nekdo zbehly, rad se
toho vzdam :)

Zachoval jsem neprelozene slovo bitrate, jako to bylo v puvodnim
prkeladu.
Copyright jsem vsude nahradil spojenim "autorska prava".

Do kdy je mezni datum pro preklad?

Prosim Petra Kovare o kontrolu, mam to pak nekam jeste poslat (vyvojarum
gnome-cmd), nebo to staci zaradit do svn? K dispozici je aktualizovana
verze[0] nebo diff proti HEAD v svn[1].

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/extra/gnome-commander.HEAD.cs.po
[1]