Re: [Fwd: Call for translators for the new upcoming GNOME Commander realease]

Lucas Lommer <drom kdyne net>, Wed, 28 May 2008 21:49:38 +0200:

> Zdravim

> Netusim, ale posledni upravy jsou 10 mesicu stare. Az ted jsem si vsiml,
> ze je tam jeste jeden clovek (Dusan Hokuv, myslel jsem do ted, ze
> posledni upravy delal v roce 2006 Martin Vecera), co nebyl napsan mezi
> autory v komentari na zacatku souboru (a poedit hlavicku hned prepsal,
> ze :)).
>
> Hotovo mam 73%, 59 retezcu je fuzzy, 337 neprelozenych. Vychazel jsem
> hodne z napoved, co mi dal open-tran.eu, ale obavam se, ze vic s tim uz
> moc nepohnu, nerozumim tem polozkam tykajicim se metadat fotek nebo
> [...]

Diky za preklad, ulozil jsem ho do SVN:

<http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-commander?view=revision&revision=1800>

Myslim, ze by se mel bez problemu dostat do vydani gnome-commander 1.2.6.

S pozdravem
Petr Kovar