Re: Aktualizace shared-mime-info - pomoc! :)

Martin Sukany píše v Čt 13. 03. 2008 v 22:19 +0100:

> nemyslím, že se jedná úplně o vtípk - Rich zde má docela opodstatnění,
> neboť dokument ve formátu RTF je narozdíl od klasických textových
> dokumentů (myslím teď plain/text) "obohacen" o možnosti formátování, což
> PLAIN/TEXT pochopitelně neumí.

Děkuji za připomínku, rozumím tomu také tak.

Jen mi to "bohatý" v tomto kontextu zní divně, protože potom (a)
vyvstává otázka, existuje-li také "chudý" text :-) a (b) on ten formát
nakonec zas tak bohatý není. Chápu, že v době vzniku RTF tomu asi bylo
jinak; ale i ve světě M$ Windows je RTF paradoxně považován za ten
"chudší" formát (typicky ve srovnání s DOC, o novějších XML-based
formátech nemluvě).

Podle mých zkušeností mají dokonce i běžní "okenní" uživatelé jakési
povědomí o formátu RTF ("zase mi to neposlali ve 'wordu', ale v tom
'er-té-ef'!"), nicméně na "bohatý textový dokument" by asi valili oči.

(Schválně se ráno zkusím někoho zeptat.)

VK