Re: Aktualizace shared-mime-info - pomoc! :)

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Thu, 13 Mar 2008 22:15:44 +0100:

> David Kovář v diskuzi u bugu [1] navrhl "Textový dokument RTF".  Ať už
> tato nebo Víťova varianta mi přijde mírně lepší než originál. Rozhodnutí
> bych nechal na koordinátorovi nebo na správci tohoto překladu. Pokud se
> jim o tom nebude chtít rozhodovat, tak už to asi dál nebudu řešit.

Za sebe mohu říci, že se mi návrh pana Kováře také líbí. A není to kvůli
stejnému příjmení. :-) Byť, jak říká kolega Kotrla, "textový" je vlastně
nadbytečný.

Než se ale případná aktualizace překladu projeví, bude to chvíli trvat.
Nová verze shared-mime-info se zatím nechystá (byl bych o tom informován).