Re: Nesrovnalosti v =?ISO-8859-2?Q?p=F8ekladu?= Evolution

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Thu, 24 Jul 2008 14:50:15 -0400:

> Tuto chybu jsem při překládání dokumentace na jaře opravil. Snažím se
> udržovat konzistenci mezi dokumentací a programem, takže volím stejné
> termíny a hledám chyby ve starých překladech Evolutionu. Bohužel oprava
> této chyby se v hlavní větvi neobjevila. Nevím, kde se stala chyba.

Abychom si rozuměli: ta chyba v jednotnosti nebyla v dokumentaci (v té se
skutečně nacházel sjednocený překlad), ale v katalogu uživatelského
rozhraní. Všechny zaslané překlady jsem do SVN uložil, takže se možná
jednalo o jiný řetězec... ?

> Jinak za chyby v překladu se omlouvám, nevím, jestli zrovna "všechny
> vlákna" jsou moje chyba, ale bohužel k Evolutionu jsem se dostal před
> půl rokem a vím, že tam je ještě hodně práce. Bohužel nyní jsem v
> zahraničí a nemám na překlady čas, opět se na ně vrhnu až v září.

Neomlouvejte se, nikdo po vás přece nemůže chtít, abyste "ulovil" všechny
chyby v katalogu o více jak 5000 řetězcích. Je to pro mě vůbec hrdinství
pustit se do takové práce; když jsem na podzim 2007 uvažoval o aktualizaci
překladu Evolution, odradila mě právě ta rozsáhlost. :-)