Re: Disklabel

Dne Friday 29 of August 2008 11:18:40 Pavel Šefránek napsal(a):

> Ve uvedené diskusi (http://forum.ubuntu.cz/index.php?topic=26734.0) je
> právě upozorněno na překlad disklabel jako název/popis disku. Jde o to,
> že nejde o název disku, tj. jmenovku, ale spíše o takovou "mapu" toho
> disku (asi něco jako TOC u CD)...
>
> Hezký den,
> Pavel Šefránek

Vypadá to, že i jiní uživatelé měli s tímto výrazem problém, takže v Gparted
0.3.8 je nyní místo "Set disklabel" nově "Create Partition Table" = "Vytvořit
tabulku oddílů". "disklabel" tam zbývá jen 1x, tj. "disklabel type" - to bych
přeložil jako "typ tabulky oddílů". Myslím, že tímto by to mělo být vyřešeno.
Jenom nevím, co s touto chybou ve starších verzích Gparted?