Re: [guadec-local] Guadec vrijwilliger

Hoi Jeroen,

On Mon, May 10, 2010 at 08:33:58PM +0200, Jeroen van der Vegt wrote:
> Ik wil zeker wel naar feestlocaties kijken/zoeken! Dingen als Theater
> Diligentia en De Nieuwe Kerk? Beiden lijken mij erg tot de verbeelding
> spreken.
>
> Het is wel handig als jij een idee hebt van hoeveel mensen er op zo'n
> feest zouden kunnen komen (of hoeveel geld er voor beschikbaar is).
> Als dit trouwens beter op een mailing lijst kan hoor ik het wel.

De meeste bezoekers zullen naar de feestjes komen, dus dat zijn zo'n
400-500 mensen potentieel. De feesten worden georganiseerd in samen-
werking met de sponsorende bedrijven, dus de eerste stap is om uit te
zoeken wat zij voor ambience nastreven, en hoeveel geld ze er voor over
hebben.

Ik cc bij deze ook even de guadec-local lijst, omdat ze daar nog niet
weten dat degene die dit in eerste instantie zou doen (Wouter) door
omstandigheden hier niet meer aan toe komt.

Ik zal je later vandaag koppelen aan de twee bedrijven die tot dusver
een feestje willen sponsoren. Het lijkt me handig om de communicatie
die je met heb hebt weer niet over de lijst te laten lopen, maar
gewoon 1-op-1 te houden (hoewel ik het op prijs stel als je mij in de
cc zet, niet omdat ik wil micro-managen, maar dat is de makkelijkste
manier om een vinger aan de pols te houden voor wat betreft de voortgangs-
bewaking).

Verder, ik weet niet of je het al gedaan had, maar je abonneren op gaudec-list
en guadec-local is wel handig, kan via http://mail.gnome.org/ !

Bedankt!

Koen