Re: [guadec-local] Feed Guadec-site nu ook op Planet Gnome

On Sat, May 08, 2010 at 09:35:15PM +0200, Wouter Bolsterlee wrote:
> Zoals vanmiddag besproken: het nieuws op de Guadec-site wordt vanaf
> heden ook op Planet Gnome getoond. (Met dank aan Olav.)
>
> Als er nog meer mensen zijn die vinden dat hun feed op Planet Gnome
> hoort omdat zij over Guadec schrijven: e-mail de URL van je feed naar
> Olav Vitters <olav vitters nl> en het wordt geregeld.

Met de opmerking dat het dan handig is om een tag/categorie/whatever
aan te maken zodat alleen de guadec gerelateerde posts op de planet
komen. Zoals bv op mijn blog de category GUADEC met speciale rss
feed:

http://wordpress.metro.cx/category/subject/science-n-stuff/guadec/feed/

Gr,

Koen