Re: [guadec-local] Verslag meeting 1 juli

For the price i think we could afford to buy them, but unless we had a plan to move these around to GUADEC 2011 it would be a waste to buy them for single-use.

2010/7/13 Reinout van Schouwen <reinouts gnome org>
Hoi Daniël,

Op vrijdag 09-07-2010 om 13:45 uur [tijdzone +0200], schreef Daniël van
Eeden:

> - De actie telefoonnummer doorgeven aan Olav hoort niet bij mij; Ik sta al
> op die wiki pagina vermeld.
> - Voor zover ik weet is de speakers guadec org alias nog niet aangemaakt
> (Actie: Olav)

Olav is al ruim een week spoorloos verdwenen dus ik zou zeggen, wacht
niet met actie ondernemen maar gebruik voorlopig even je eigen
e-mailadres totdat hij weer opduikt.

> - Ik ben vrij van 26 t/m 30 Juli dus ik kan ook tijdens de conferentie
> helpen.

Cool! Heb je de oproep van Philip Whitnall ook gezien op de guadec-list
of Planet Gnome?

> - Bij hardware house kosten portofoons €150,- voor 6 stuks voor 1 week. 6
> extra batterijen kosten €30,-

Ik weet niet zeker of we ze echt nodig gaan hebben. Heeft iemand hier
een uitgesproken mening over?