Re: [guadec-local] Verslag meeting 1 juli

Hallo Allemaal,

Even een update van mijn kant:
- De actie telefoonnummer doorgeven aan Olav hoort niet bij mij; Ik sta al
op die wiki pagina vermeld.
- Voor zover ik weet is de speakers guadec org alias nog niet aangemaakt
(Actie: Olav)
- Ik heb mij aangemeld voor de guadec-planning@ maar dit moet
waarschijnlijk nog bevestigd worden.
- Ik ben vrij van 26 t/m 30 Juli dus ik kan ook tijdens de conferentie
helpen.
- Bij hardware house kosten portofoons €150,- voor 6 stuks voor 1 week. 6
extra batterijen kosten €30,-

Daniël