Re: [guadec-local] Verslag meeting 1 juli

Het blijkt dat de feest-sponsoren het geld liever direct naar de
feest-locaties overmaken, dus daar hebben we geen bankrekeningnummer
voor nodig.

Wel zou ik graag weten hoe het zit met tekenbevoegdheid: heeft het
enige betekenis als ik offertes ga tekenen namens Guadec 2010? Ik ga
er natuurlijk vanuit dat alles goed gaat, maar ik voel er weinig voor
er persoonlijk voor op te draaien als dingen toch anders gaan dan
geplanned.

groeten,

Jeroen.

Op 5 juli 2010 22:24 heeft Jeroen van der Vegt <jvdvegt gmail com> het
volgende geschreven: