Re: [guadec-local] Verslag meeting 1 juli

Ha Koen (en de rest),

Daar was ik me van bewust! Zijn de bankrekeningdetails inmiddels
binnen om al dit leuks mee te regelen? Zowel de sponsoren als de
party-venues zouden dat kunnen waarderen!

En voordat ik geld aan iedereen beloof en dat later zelf mag gaan
betalen: wie is er tekenbevoegd voor de stichting tot zeg 5000 euro?

Jeroen.