Re: [guadec-local] Status

On Mon, Jan 18, 2010 at 04:33:45PM +0100, Bruce van der Kooij wrote:

> Wat is de status hiervan? Misschien een idee om de GNOME Live wiki te
> gebruiken om dit soort dingen te vermelden?
> http://live.gnome.org/GUADEC2010
>
> Ik zal eventjes een een beginnetje daar maken met een handige layout.

Helaas heeft nog niemand gereageerd op mijn polls om een datum vast te stellen voor
een status bijeenkomst.

Voor de zekerheid dan hier ook maar de doodle links, voor degenen die er bij willen
zijn:

feb - http://doodle.com/z3a9x6py5twfkmsn
apr - http://doodle.com/34vt3k39ne84674g
may - http://doodle.com/7caucgk8fbz68unz