Re: [guadec-local] Status

Hoi Reinout e.a.,

On Tue, Jan 12, 2010 at 04:41:39PM +0100, Reinout van Schouwen wrote:
> Het laatste dat ik gehoord heb over Guadec is dat de sponsorbrochure af
> is. Kan iemand even een status-update geven? Misschien wordt het weer
> eens tijd voor een (virtuele) meeting om zaken af te stemmen?

Ik zal eens een datum proberen te beleggen voor een status meeting, we hadden
er in februari 1 geplanned staan.

Zeer binnenkort zal ik ook even de planning posten, die ik nu nog aan het digitaliseren
ben.

Overigens is van de week ook http://2010.guadec.org/ live gegaan met OCS.

Daarnaast zal op fosdem gelegenheid zijn om het ovr guadec te hebben. Wie het
programma van de gnome devroom al heeft bekeken zal zien dat er een kwartiertje
is ingeplanned om kort GUADEC te introduceren en vrijwilligers te werven.

Ik broed nog op flyers / posters voor GUADEC. Wel heb ik een aantal GUADEC 2010
promo shirts besteld, deze zal o.a. op de komende internet nieuwjaarsborrel te zien zijn.

Tot slot: wie nog mogelijke sponsors weet, laat het even weten!!

Gr,

Koen