Re: [guadec-local] Status

Op woensdag 13-01-2010 om 11:58 uur [tijdzone +0100], schreef Koen
Martens:

> Overigens is van de week ook http://2010.guadec.org/ live gegaan met OCS.

Goed te zien dat daar voortgang in zit!

Wat betreft het stukje over transport zou ik graag nog wat toevoegen
over de internationale treinverbindingen die vanuit omliggende landen
gebruikt kunnen worden.

> Daarnaast zal op fosdem gelegenheid zijn om het ovr guadec te hebben. Wie het
> programma van de gnome devroom al heeft bekeken zal zien dat er een kwartiertje
> is ingeplanned om kort GUADEC te introduceren en vrijwilligers te werven.

Okee, maar ik ben er zelf niet op fosdem ivm de gemeenteraadscampagne.
Via IRC vertelde  pvanhoof me nog dat zijn vriendin zich als
vrijwilliger had gemeld maar daar nog weinig op had teruggehoord..?

> Ik broed nog op flyers / posters voor GUADEC. Wel heb ik een aantal GUADEC 2010
> promo shirts besteld, deze zal o.a. op de komende internet nieuwjaarsborrel te zien zijn.
>
> Tot slot: wie nog mogelijke sponsors weet, laat het even weten!!

Niet direct, maar hou je ogen open op fosdem zou ik zeggen.