Onderwerp: Re: Maatschappelijke stage/vrijwilligerswerk bij GUADEC?
Datum: Thu, 18 Feb 2010 11:56:05 +0100

Hey Reinout,

Volgens mij kan dit prima als Maatschappelijke Stage; als het maar werk
is wat anders ook door vrijwilligers zou worden gedaan..... Wij houden
een beetje als criterium dat leerlingen zelf hun stage moeten kiezen
(dan kiezen ze een stageplek bij een organisatie waar ze interesse in
hebben), want ze moeten het wel zelf leuk vinden.

Aangezien de conferentie in Den Haag is, zou ik het daar proberen als ik
jou was. Ik heb even gekenen, de website van de vrijwilligerscentrale
die daar zit is: www.hofnet.nl en ze hebben ook een aparte site voor
maatschappelijke stages; www.haagsestage.nl . Daar staat ook info voor
stagebieders en contactgegevens. Kun je navragen wat de mogelijkheden
zijn, want dat is per stad en school weer verschillend.

Succes!

Koen, lijkt je dit wat?