[guadec-local] internatinoaal persbericht Guadec

Hoi,

We proberen wat buzz te genereren door een internationale reactie te geven op overheidsplannen omtrent open source. Ik ben daarom begonnen met het vertalen van een aantal belangrijke passages uit de plannen van de overheid. Ik hoop dat andere mensen van Gnome NL ook een duit in het zakje willen doen. heb het zoveel mogelijk in de pdf gedaan, mbv openoffice en een plugin van Sun voor het aanpassen van .pdf's. Heb het origineel er ook bij gedaanm, ik werk nu aan een persbericht.

graag jullie reactie!
mvg,
Sanne, Guadec organisatie