Re: [guadec-local] Het creeren van de 'buzz'

Op dinsdag 16-02-2010 om 13:00 uur [tijdzone +0100], schreef
info opensourceadvies nl:
> ter aanvulling: bij voobeelden zijn: Hier moet natuurlijk nog een
> voorbeeld bij, anders zijn het geen 'voorbeelden'. wellicht open
> amsterdam ofzo er nog bij.

Vandaag heb ik op mijn blog een oproepje gedaan voor suggesties voor
keynote-sprekers. http://vanschouwen.info/nerdynotes/?p=415

Mandriva heeft KDE als standaard-interface maar levert ook Gnome mee.

Reinout van Schouwen