Re: [guadec-local] Buenas!

Hola Carlos!

Tant dimecres com dijous haig d'anar a Vilanova, si vols quedem i que
s'apuntin els vilanovins que vulguin. Per exemple demà a les dues a
dinar on digueu?

Si no m'he descomptat, tenim ja dos vilanovins disposats a fer un cop de
mà. Crec que és imprescindible tenir presència local-local i si voleu
podem començar a fer pal de paller a partir de vosaltres dos.

Hi ha tasques com les activitats lúdiques locals etc que sense comptar
amb algú de Vilanova queden molt en entredit...

On Mon, 2006-04-24 at 15:00 +0200, Carlos Fenollosa wrote:
> En principio me iría bien estar en las salas de la UPC, pero tampoco
> tengo muy claras cuáles son las funciones de "on-site management" o
> "conference content".

On-site management es ir controlando los espacios: que todo funcione,
que todo esté en orden, que nada se desborde, que todo el mundo tenga lo
que allí se necesite... todo esto sabiendo a quién y cómo recurrir en
caso de que haya anomalías.

Conference content son los puros contenidos.

>  viendo el panorama lo mejor será que hable personalmente con
> alguien, ya sea por msn (topopardo-a-topopardo.com), jabber
> (topopardo-a-jabber.upc.es) o ekiga/SIP (topopardo-a-ekiga.net) para
> más velocidad.

Añade #guadec en irc.gnome.org a tu listado de canales veloces.  :)

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org