Re: [guadec-local] trobada del 8 d'abril (resum)

On Sun, 2006-04-09 at 01:47 +0200, gil forcada wrote:

> - el senyor martí del càmping no l'hem pogut veure i per tant queda
> pendent confirmar com serà la infraestructura per allà (que tot i així
> donar cobertura wi-fi en aquell càmping, vaia tela, amb la d'abres que hi
> ha si algú pilla connexió ja serà molt)

En principi al càmping hi haurà WiFi però perquè la munten ells
igualment, ja ho tenien pensat abans que els hi vinguéssim parlant de la
GUADEC. No està de més parlar amb ells, però, per a assegurar-nos que la
posaran a temps i que tindrà la cobertura adient, i oferir-nos a
fer-.los un cop de mà si els hi cal. Tothom està preguntant si hi haurà
wifi a la GNOME Village i estem responent que "it's planned, yes".

Els bungalows estan agrupats per zones i la GNOME Village ocupa una part
petita de tot el càmping. Si algú no pot fer un commit mentre esmorza al
bar, pren el sol a la piscina, passeja per on són les rulottes o espera
el seu torn a la caixa del supermercat, mala llet.  :)

> i els dubtes que em surten ...
>
> - el material qui decideix a on es compra i amb quina pasta

1. Gil Forcada presenta a guadec-local un llistat de material i un
pressupost aproximat, quan abans millor.

2. Quim i Núria parlen sobre qui assumeix què i arriben a un acord.

3. Llavors seré jo qui preguntarà on s'ha de comprar això.

> - la instal·lació quan es podrà fer (deixant per l'últim moment la carpa
> que pel que han dit els de l'ajuntament no es muntarà fins el divendres
> oi? )

Gil Forcada ho decideix amb els tècnics de la UPC. En principi la carpa
es munta divendres, sí.

> - un altre dubte que m'ha sortit i que va molt lligat amb el primer punt
> de dubtes és que què s'en farà del material un cop acabada la GUADEC?
> suposo que qui el pagarà se'l quedarà oi?

La resposta depèn segons qui pagui, és clar. Si paga "Vilanova" ells
decidiran. Si paga "GUADEC" ja ho decidirem, i en aquest cas estarem
oberts a propostes.

> - m'ha semblat entendre que la noia de l'ajuntament (perdó, sóc un
> veritable desastre pels noms) ha dit que la setmana de la GUADEC  hi ha
> molts actes de festa per vilanova, crec que seria un bon tret diferencial
> i un punt molt a favor de que la gent recordi la GUADEC 2006 amb un bon
> record el fet de potenciar que durant els cercaviles i demés mostres de
> cultura popular es fessin les xerrades de menys participació (tot i que
> veient el que s'ha proposat costarà trobar) per facilitar que la gent ho
> vagi a veure

Vaja, o sigui que no només hem de tenir en compte el mundial de
futbol.  ;) Bé, tampoc mourem la xerrada de One Laptop per Child per a
que no coincideixi amb la xocolatada popular, però sí que hem de tenir
ben present el programa de festes i, de fet, estaria molt bé incloure'l
a les bosses i tenir una mica de background en anglès a la web perquè la
gent se'n faci una idea (traduir "cercavila" no és gens senzill).

I penseu que estem recomanant a la gent arribar el 23 perquè a la nit hi
ha festassa, o sigui que cal localitzar la foguera adient i fer provisió
de coques de Sant Joan.

> - també m'ha semblat entendre que els desenvolupadors agraeixen que hi
> hagi aules de hacking (espais on reunir-se grups reduits de persones per
> poder treballar entre ells en un tema molt concret, un plugin, decidir un
> roadmap, el que sigui), i no se si amb un parell de aules n'hi hauria prou
> (això afecta tant a la cobertura wi-fi com a l'obertura d'aules o trobar
> espais on ubicar-los)

Principalment la carpa està pensada per això. Penseu que només serà
oficialment ocupada durant les keynotes (dues al dia durant els tres
dies Core). La resta és bàsicament un espai lliure per a tot això.

Pel que fa a la cobertura dins de les aules bé, es tracta de garanbtir
que un d'aquells passadissos d'aules estigui ben cobert i la resta mala
llet.

> - relacionat amb l'anterior podria estar bé (si no es que es considera del
> tot necessari) que el punt d'informació del que s'ha parlat de muntar es
> donés un plànol de la UPC amb on hi ha les conferències, les aules de
> hacking, etc etc

Això pertany a Printed Program.

> - respecte al transport, si bé es difícil que els busos estiguin tota la
> nit o fins ben entrada aquesta pujant i baixant (això suposo que ho hauria
> de parlar l'ajuntament) si que es podria informar (suposo que de nou
> l'ajuntament) als taxistes que aquells dies estiguin al cas de que per
> allà la UPC i correran molt sonats amb portàtils, també s'ha dit que es
> podria demanar que els taxistes fessin millors preus, cosa que ja veig més
> difícil (de nou l'ajuntament en aquest tema?)

1. Com ja he dit l'organització està oberta a posar autobusos on i quan
faci falta (http://guadec.org/GUADEC2006/team - On-site management -
Local transport: WE NEED YOU).

2. Algú se n'hauria d'assenbentar de quant costa un taxi del centra al
càmping, però dividit entre quatre no deu sortir massa car. Tot i així,
compte a veure com està el tema de taxis nocturns, que Vilanova no és
Barcelona.

> - pel que fa a un altre tema clau, com és el menjar, es podria fer una
> guia michelin per a la guadec de restaurants/bars/menjar-ràpid/menjar-lent
> aprop de on hi ha la UPC, posant només el tipus de carta i el preu del
> menú diria que ja és el que necessitaria la gent

Bona idea!  (http://guadec.org/GUADEC2006/team - On-site management -
Food: WE NEED YOU).

> - enllaçant el punt anterior, si la gent fa àpats al càmping, també s'els
> hauria de demanar si tenen previst que vindrà gent de tot el món i amb
> costums culinàries més enllà dels frankfurts alemanys i el fish&ships
> anglés

Jo vaig dinar allà i la carta era relativament cara però relativament
variada, i amb clar component local. Sí els direm que tinguin opcions
vegetarianes disponibles, tant al càmping com a la cafeteria, no només
per als vegetarians sinó també com a possible alternativa als musulmans
si la carn del dia és de porc.

Però vaja, a Stuttgart no hi havia res contemplat i la gent per motu
propi va acabar menjant kebab i falafel gairebé tots els dies... Diguem
que el hacker promig no destaca pel sibaritisme.  :)

> - ficant-me en el tema del streaming, ja està pensat quines sales seran
> objecte del streaming i per tant ja es conta que hi haurà a cada sala una
> màquina fent l'streaming? o hi haurà unitat mòbil que s'anirà desplaçant?

Andy Wingo és l'encarregat del video.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org