Re: [GNOME-TR] Yerelleştirme çalışmalarına katılım

Merhaba,

Hoşbulduk :)

Önerdiğiniz vte paketini üzerime aldım ve çevirilmiş halini yükledim. Eğer paketi çeviriyi uygun bulup devam etmem için izin verirseniz, elimden geldiğince katkıda bulunmak isterim.

Teşekkürler.

Merhaba Yaşar Bey,

Aramıza hoş geldiniz! :)

GNOME Çeviri platformunda (Damned-Lies) bir hesap açıp[0] Türkçe çeviri takımına[1] katıldıktan sonra, GNOME 3.16 (development) sürümünün arayüz çeviri sayfasından[2] çevrilmemiş dizge sayısı az, küçük bir dosya (ör. vte[4]) seçin ve çevirmek için üzerinize alın. PO dosyasını tercihen Gtranslator, Lokalize ya da Poedit gibi bir yardımcı programı kullanarak güncelledikten sonra yine ilgili sayfa üzerinden geri yükleyin.

Ayrıca transifex üzerindeki projemize[3] de katılmayı unutmayın. Çeviri dosyalarımızın bir kısmını oraya aktardık. Böylece, internete erişebildiğiniz her yerden katkıda bulunabileceksiniz.

Bu arada aklınıza takılan herhangi bir konu olursa, yardım istemekten lütfen çekinmeyin.

Saygılarımla,
Muhammet Kara