[GNOME-TR] Yeni kordinator

Merhaba;

Uzun zamandir listemiz sakindi.

Ben de artik Gnome Turkiye ile alakali konularda yeterli vakti ve
enerjiyi bulamiyorum.

Bu yuzden sanirim artik grubumuzun kordinatorlugunu baska birisi
ustlenirse daha aktif ve daha enerjik olabilecegiz.

Ceviri isleri icin (GNOME Translation Project ile ilgili konular vs.)
yeni kordinatore yardimci olacagim, ama isin sadece cevirileri yonetmek
olmadigini, onemli olan Gnome Turkiye'nin daha aktif olarak calismasini
saglamak olmasi gerektigini de bastan soylemek istiyorum. Bunun icin
kordinator olmaya da gerek yoktu, ama sanirim boyle bir sorumlulugu
ustlenince daha istekli calisilabilir.

Saygilarimla,
Baris.