[GNOME-TR] Merhaba

Merhaba,

Uzun süredir çeşitli özgür yazılımların ( özellikle KDE )
yerelleştirilmesine katkıda bulunmaya çalışıyorum. Elimden geldiğince
Gnome çevirilerine de katkı sağlamak istiyorum. "Çeviri Nasıl
Yapılır"[0] ve "Çeviri Deposu İş Akışı"[1] makalelerini okudum.
GTranslator uygulamasını kurdum ve gerekli ayarları (sanırım) yaptım.
Anladığım kadarıyla şu anda çeviri önceliğimiz buradaki[2] dosyalar.
Bir sakıncası yoksa "brasero"[3] dosyasıyla başlamak istiyorum.

Saygılarımla,
Muhammet Kara

[0] http://www.gnome.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=51
[1] http://gnome.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=57