Re: [GNOME-TR] Yeni kordinator

Merhaba Umit;

Gnome Turkiye olarak herkes hemfikir ise, ben referans olarak grup
kordinatorunu gerekli yerlere iletecegim.

Eskiden pek bir sey gerekmiyordu ama simdi progress.gnome.org icin
ayarlamalar ve bir kac hesabin acilmasi lazim gnome tarafinda.

Onun disinda zaten grubun kabul edecegi bir kisi olmasi lazim, bunun
icin de bu konuda istekli olmak ve bu istegi dile getirmek gerekli.