Re: [GNOME-TR] GNOME Turkiye - Ubuntu Ceviri Takimi Toplantisi

Merhaba. Cumartesi günkü IRC toplantısına başka bir şehirde olduğumdan katılamadım. Ben size önceden Gimp çevirilerinin Ubuntu'da neredeyse bittiği ama Gnome çeviri deposunda ise çok fazla çevrilmemiş yer olduğunu, bunun içinde Ubuntu'daki çevirilerin Gnome deposuna aktarılması ve diğer dağıtımların bunu kullanılabilebilmesi için öneri yollamıştım ama cevap gelmemişti. Bu konuda IRC'de alınan sonuç nedir acaba.

Ayrıca gnome.org.tr adresinde kayıt olmuştum fakat üyeliğimi etkinleştirmeme rağmen yönetici tarafından engellenmiş. Bu engellemeyi nasıl kaldıracağım. Yönetici ile görüşün diyordu. Bu arada gnome çeviri deposundan çeviri yapabilmem için nereye kaydolmam lazım. Sİtenizde çeviri nasıl yapılır falan yazıyordu ama nereye kaydolacağımı bulamadım. İyi günler...