Re: [GNOME-TR] GNOME Turkiye - Ubuntu Ceviri Takimi Toplantisi

2010/7/4 maydin95 <mma-95 hotmail com>:
> Merhaba. Cumartesi günkü IRC toplantısına başka bir şehirde olduğumdan
> katılamadım. Ben size önceden Gimp çevirilerinin Ubuntu'da neredeyse bittiği
> ama Gnome çeviri deposunda ise çok fazla çevrilmemiş yer olduğunu, bunun
> içinde Ubuntu'daki çevirilerin Gnome deposuna aktarılması ve diğer
> dağıtımların bunu kullanılabilebilmesi için öneri yollamıştım ama cevap
> gelmemişti. Bu konuda IRC'de alınan sonuç nedir acaba.

Cumartesi gunu yapilan toplantiya sehir disinda oldugum icin ben de
katilamadim. Ne konusuldu? :)

> Ayrıca gnome.org.tr adresinde kayıt olmuştum fakat üyeliğimi etkinleştirmeme
> rağmen yönetici tarafından engellenmiş. Bu engellemeyi nasıl kaldıracağım.
> Yönetici ile görüşün diyordu. Bu arada gnome çeviri deposundan çeviri
> yapabilmem için nereye kaydolmam lazım. Sİtenizde çeviri nasıl yapılır falan
> yazıyordu ama nereye kaydolacağımı bulamadım. İyi günler...

gnome.org.tr uzerinde  yeni uyelerin haber girebilmesi icin gerekli
izinleri ayarladim. Sorun yasarsaniz bildirirseniz sevinirim.
Ceviri yapabilmeniz daha dogrusu yaptiginiz cevirilerin takibinin daha
iyi yapilabilmesi acisindan kaydolmaniz gereken yer
http://l10n.gnome.org adresidir. Burada Turkce takimina
kaydolabilirsiniz. Kolay gelsin.