Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome_2=2E2=2E28_=C3=A7evirileri?=

2009/4/28 atilla ontas <tarakbumba gmail com>:
> Peki arkadaşlar, bana önerebileceğiniz çeviri paketleri var mı? Yoksa ben
> kendim ana dala bağlı olmayan "modüller" den bir kaç tane seçip, çevirip
> listeye mi göndereyim?
Modül çevirilerine yorum (comment) olarak eklemem
> yeterli olur mu?

Siz çevrilmemiş bir modülü alabilirsiniz. Fakat çeviriyi almadan önce
ilgilendiğiniz paketin çevirisini almak istediğinize dair
bilgilendirici bir e-postayı listeye atarsanız iyi olabilir. Aslında
yeni akışa göre çevrilmekte (l10n.gnome.org üzerinde belirtilmişse)
olan bir paketi l10n.gnome.org üzerinden görebiliyoruz (çeviriye
başlarsanız siz de bunu belirtmelisiniz). Fakat bir paket daha önceki
sürümlerinde bir kişi tarafından çevrilmişse yine o kişi tarafından
güncellenmesi çevirinin tutarlılığı ve kalitesi açısından daha iyi
olabiliyor (önceki çevirmen paketi güncelleyecek olabilir). Bu açıdan
emin olmadığınız durumlarda listeye danışmak iyidir diye düşünüyorum.