Re: [GNOME-TR] =?utf-8?q?Gnome_2=2E2=2E28_=C3=A7evirileri?=

2009/4/27 atilla ontas <tarakbumba gmail com>:
> Çeviri durumuna baktığımda brasero uygulamasının çevirisinin henüz
> yapılmadığını gördüm. Bu işi ben üstlenebilir miyim?

Brasero uygulamasının çevirisi yapıldı ama git deposunda tr.po
dosyasını göremedim. 2.26 branchi oluşturulup master[1] üzerinden
devam edilirken unutulmuş olabilir. 2.26 için çevrilmiş Türkçe
dosyasını l10n.gnome.org[2] altında bulabilirsiniz.

 Bir de gtranslator
> çevirisi ne zaman svn hesabına gönderilecek? Saygılar...

GNOME projesi yakın bir zamanda subversion yerine git kullanmaya
başladı ve geçişini tamamladı. Çeviri en kısa zamanda gönderilecektir.
:)

Barış??

[1] http://git.gnome.org/cgit/brasero/tree/po
[2] http://l10n.gnome.org/vertimus/brasero/gnome-2-26/po/tr