Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?Gnome_2=2E2=2E28_=E7evirileri?=

Peki arkadaşlar, bana önerebileceğiniz çeviri paketleri var mı? Yoksa ben kendim ana dala bağlı olmayan "modüller" den bir kaç tane seçip, çevirip listeye mi göndereyim? Modül çevirilerine yorum (comment) olarak eklemem yeterli olur mu?

27 Nisan 2009 Pazartesi 23:53 tarihinde Deniz Koçak <lenduha gmail com> yazdı:
2009/4/27 atilla ontas <tarakbumba gmail com>:
> Çeviri durumuna baktığımda brasero uygulamasının çevirisinin henüz
> yapılmadığını gördüm. Bu işi ben üstlenebilir miyim?

Brasero uygulamasının çevirisi yapıldı ama git deposunda tr.po
dosyasını göremedim. 2.26 branchi oluşturulup master[1] üzerinden
devam edilirken unutulmuş olabilir. 2.26 için çevrilmiş Türkçe
dosyasını l10n.gnome.org[2] altında bulabilirsiniz.

 Bir de gtranslator
> çevirisi ne zaman svn hesabına gönderilecek? Saygılar...

GNOME projesi yakın bir zamanda subversion yerine git kullanmaya
başladı ve geçişini tamamladı. Çeviri en kısa zamanda gönderilecektir.
:)

Barış??

[1] http://git.gnome.org/cgit/brasero/tree/po
[2] http://l10n.gnome.org/vertimus/brasero/gnome-2-26/po/tr